Hale0133 Hanımlar 29+2 günlük hamileyim 1 saattir rahimde acayip Bi baskı var sanki ıkınsam çıkacak gibi bu durum normal mi yoksa doğum belirtisi mi?
rabiacoban45 Hale0133 genelde bende de oluyo çocuk dönüyo bastırıyo baya artık suyunun azalmasından büyümesinden
Kaderdrsun12 Hale0133 bende 29 haftalığım 28 haftadayken oldu aynı dediğin gibi sanki elimle alıp çıkaracam o derece aşadaydı sonra yukarı çıktı çok şükür
Hale0133 Kaderdrsun12 geçiyor gibi benim de ilk kez böyle birşey başıma gelince sormak istedim teşekkür ederim 🙏🏻