Merveokan pkolu bır anne adayı olarak cok gecmış olsun bende 2 kayıp yaşadım. 3 kayıp cıddı problem. gebe kalmayı ıstemeden önce cıddı anlamda araştırma yapmalısınız. genetık testler en başta olmak uzere. sonrada bağışıklığınıza baktırın mutlaka. rahın fılmı cektırın, eşinize baktırın, hıstereskopı olabılır. 3 gebelık kaybı normal değil kendımden biliyorum. sebepsız hıcbırsey yok kardeşım bırdaha yaşamamak adına sebebı öğren tedbır al öyle gebe kal inşallah. takdır Allahın.