İyi Akşamlar arkadaşlar 32.hafta geberdim erken doğum tehlikem var ve oğlumda ters o yüzden SEZERYAN olacağım korkularım var var mı benim gibi olan şimdiden teşekkür ederim Allah hepimize hayırlısıyla bebişlerimizi kucağımıza almayı nasip etsin inşallah