Ebrutrl Merhabalar 12. Haftadayim yarin kontrole gideceğim cinsiyetini ögrenen varmi acaba birde folik asit kullaniordum ona devam mi ediyorsunuz doktor hangi ilaclari kullandirdi bilgilendirirmsnz 😘
Greyy90 Ebrutrl 12. Haftada folik asiti bırakmıştım vitamin ve Demir ilacı verdi cinsiyeti de 13-2 de öğrenmiştim 😊
rmys_06 Ebrutrl bende 13.haftamdayım canım 😊 geçen hafta gittim folik asiti bıraktırdı demir, vitamin ve omega 3 verdi doğum bitimine kadar kullanacakmışım.Cinsiyetide tahmini söyledi ama net 16-20. haftalarda belli olurmuş 😊
HilalG Ebrutrl Doktorunuz yarın da bilgilendirir 12 haftaya kadar kullanılıyor diye biliyorum bende 😊
Mervenur_kcbs Ebrutrl ben tam 12. Haftamda öğrendim cinsiyeti vitamin ilacı başladı folik asiti bıraktım
Pnr-omr Canım bende Çarşamba günü gittim ikili tarama için cinsiyetini uygun pozisyonda görürsem söylerim dedi ve sonra %80 erkek dedi folik asit kullanmayı bıraktırdı Balık yağlı vitamin ve Demir hapı verdi