lamiaaktas üç kadın doğum doktoru var biri erkek .. ben Münübe hanımla devam ediyorum bi de İlknur hanım var .. muayene ücreti 100 TL, verilen hizmetten memnunum ben daha bugün gittim kontrole normalde de sakin bir hastane yine öyleydi hamileler dışında kimseyi görmedim sayılır