Merhaba kızlar şu kötü günlerde 1,5 ayım kaldı ve eksiklerimi internetten aldım. Parasını peşin havale yapıp magnet yaptırdım. Ahsapdecor diye bir instagram sayfasından çok tatlı magnetler yaptırdım. Kargo mesajı birkaç gün sonra geldi. Buraya kadar sorun yok… Aldığım sayfaya fotosunu atar mısınız dediğimde çekmediğini söyledi bu bana bir ilginç geldi… her neyse. Sürat kargo denilen şirkete vermiş ama orada benim 1 haftadır gelmeyen Ankara Aktarmada takılan bir kargom var. Magnetlerim de 2 gündür orada. Müşteri hizmetlerinden 3 kere şikayet oluşturdum, güya ilgileniyorlar. İnternet üzerinden de oluşturdum ama kargolar oradan kıpırdamıyor. Birsürü alışveriş yaptım hepsi ertesi gün geldi. Aklıma gelmedi salak kafam sorsaydım keşke 3 kuruş fazla verip başka kargoya verin deseydim. Göndericiye yazdım. Bu ara öyle yoğun ama kargolar geliyor merak etmeyin demiş de, internette kaybolan kargolara kadar okudum. Gönderici yapabileceği bir şey olmadığını söyledi ve bu da pek hoşuma gitmedi malesef. Ne yapabilirim bana yardımcı olabilecek akıl verebilecek olan var mı? Herkes yoğun, her kargo yoğun ama ertesi gün geliyor. Hızlı sonuç nasıl alabilirim???