Bsetncr2020 ilk doğumumu suni sancıyla yaptım. Benim ağrı eşiğim çok düşük çok zor oldu ölmek istedim o derece. Ha bir şekilde doğuyor mu doğuyor ama çok zordu. Kiminde de hiç etki etmiyor ya da daha normal atlatıyor süreci. Bünyeyle alakalı tamamen bence. 10 güne kadar kendi sancım gelip doğurmazsam, sezeryan olacağım. Doktorum bana da gel suni sancıyla doğumunu başlatayım haftaya dedi ama kabul etmedim kafayı yemeye niyetim yok.