esraeryilmazz Merhabalar canım anneler🌸 7+1 bebeğim var 6+5de kalp atışını duyduk çok şükür🤲🏼 Bugün aldığım kan sonuçlarımda tsh 21.99du doktorum hemen yarın endokrinolojiden randevu al dedi😞 var mı benzer durum yaşayanlar???
rmys_06 esraeryilmazz benimde tsh ilk düşük çıktı sonra gittiğimde birden yükselmişti.Gebelikte normal canım değerlerin değişmesi.Doktorun verdiği ilacı düzenli kullanmak gerekiyor.Bebeğe zarar vermeyen ilaç veriyorlar zaten
Nezrinnn Bendede aynisi oldu 3.93 du doktora gittim yine tsha bakildi bu sefer 5.4 cikti ilac verdi 15 icicem yenide doktora gitcem muayine icin
EmiriinAnnesi esraeryilmazz aynn kuzu o gebelikte yükseliyor bn normalde de guatr hastasıyım levotiron 25 kullanıyodum şu an 20haftalıgım 100mg kullanıyorum gebelikten dolayı yukseliyor normal diyo doktorlar
esraeryilmazz rmys_06 aile sağlığı merkezinde yaptırdım testi ordaki doktor acil kadın doğumcunla görüş bebekte zeka gelişim geriliği olur diyince gerildim bende🥺
Sumoloji esraeryilmazz 7. Haftada benim değerim 30’du ve bende bilmiyordum guatr hastası olduğumu :) merak etme hemen düşüyor ve bebeğe bir zararı olmuyor. Sadece kendine güzel bir doktor seçmen lazım.. Şuan değerim 2.08 levotirion 100 mg kullanıyorum
rmys_06 esraeryilmazz aynen bende sağlık ocağına gitmiştim banada öyle demişti, insan gerçekten tedirgin oluyor, ama telaş yapma gideceğin doktor ilacını verecektir sana her ay takipte olunuyor zaten.Sen alacağın ilacı düzenli kullan 😊
esraeryilmazz Sumoloji resmen içimi rahatlattınız şu an❤️ Darısı bize inşallah🤲🏼 Hangi doktora gittiniz acabs
Sumoloji esraeryilmazz İzmirde Özel cerrahi Avrupa Tıp Hastanesinde dahiliye uzmanı Murat Hoca vardı .. o çok yardımcı oldu bana şuan başka bir hastaneye gitti .Yeni Gelen doktoru çok övmüştü direk ona transfer oldum haftaya kontrolüm bakalım . Bir tavsiye suyu bol için ve dereotunun bol tüketin . İlacınızı sabah 05:00 te için çünkü o saatte daha etkili oluyormuş ben öyle içiyorum fayda gördüm :) çok geçmiş olsun
Gmzlp Hormonlar hamilelikten dolayı yükseliyor stres yaparsanız daha çok yükselir morelinizi yüksek tutun bol bol su herşey gecer 💞👶🏻