Aşağı doğru ağrım oluyor yürürken batıyor sanki çok zorlanıyorum. Hani yeni spor yapmaya başlarsında hamlarsın bacak aran ağrır ya öyle bi ağrı var. Bunun açılmayla alakası varmıdır? Bu aralar buna takmış durumdayım. Açılmam mi oluyor diye düşünmeden edemiyorum 😔 bu arada doktorumada sordum birşeyde demiyor 🤷♀️