Her kanama düşük belirtisi değildir!!!
Ama iyi birşeydirde diyemeyiz kesinlikle doktora görün bacım .
O haftalarda bende yaşadm küçük bir kanama ama çok şükür düşük tehlikesi felan değildi şimdi 37+3 üm herhangibir tehlikede yok.korkutma kendini ama kesinlikle doktora görünmelisin.