Mryslny Fikir arayışındaym.. Kaçındı haftada aldnz ve ben oğluşuma mavi almak istyrm seti biryandan da kişiye özel takım düşünğyrm ama beyaz üzerine hazırlanıyor hep oda 🤦♀️ 34 haftadayız
sukranaslier Mryslny ben sadece 5 li hastane çıkışı aldım kızıma unisex aldım nasıl olsa çok gitemicek ya birine veririm yada ileride tekrar düşünürsem ona da giydiririm die 10 lu hastane tercih etmedim bu arada artık alman gerekiyor eşyalarını hazırlamalısın
Kbraltn Mryslny efendimiz(s.a.v) beyaz bir battAniyeyle sarmıs,beyaz olsun istemiş bende bu yüzden beyaz tercih ettim
04052016mh Mryslny ben inşallah kişiye özel olandan yaptıracağım 5’li hastane çıkışı birde battaniye ve yastık olarak 😊 daha nerden sipariş vereceğime karar vermedim ama zaten ismi de kesin değil daha 27.haftadayız 😊
Dilan-acr Biz erken başladık biraz 20 haftalık olduk sadece arabası odası beşiği kaldı hastane çıkışını da bugün e bebekten baktım ordan almayı düşünüyorum 10 lü 74 tl ve çok güzeller
Mslm Ben bitane 14 lu takım aldim canım başka da almycam kız erkek ikisinede gider bidaha oğlum olursa ona da aynısı kullancam