Canan123 üzülmeyin ve umudunuzu kaybetmeyin lütfen.. ve stres yapmayın stres inanılmaz etkiliyor yaklaşık 6 ay folik asit kullandım bu süreçte 2 kimyasal gebelik yaşadım ki psikolojikti bence. Gebeliğe hazırlanmaya başlayana kadar adetlerim saat bile gecikmezdi sürekli gecikmeye başladı bu yüzden hamile olduğumu düşünüyordum her ay. Velhasıl olmuyor biraz ara vereyim diye folik asidi bıraktım ki o ay eşim biraz rahatsızdı yani gebelik falan aklıma gelmedi o ay gebe kalmışım☺️☺️ (Bu arada ebeyim ve tüm süreçleri bilip bu konularda eğitim veriyorken kendim stres yenik düştüm) lütfen sakin ol🙏🏻🙏🏻