Canan123 ovulasyon testleri iyiki var 4 ayim çöpe gitti keşke başta kullansaydım dedim ilk kullandigim ay tuttu 🙈 olmamışsa da sakin vazgeçme olur mu testlere devam.. Ama sanırım hamilesin diye düşünüyorum çünkü beyaz akıntı bende de çok yoğun şekilde devam ediyor hâlâ tabi tek başına bir belirti olmayabilir. Öğrendiğimde bende adet olacakmış gibi kasik ağrısı beyaz kremsi akıntı ve göğüs hassasiyeti vardı benim için adet belirtisiydi yani güzel haberlerini bekliyorum 🤲🏻🐣