Kızlar merhaba, simdi size bunu nasıl tarif edebilirim hiç bilmiyorum. 12 haftalık hamileyim. Sağ kasığımın altına doğru hassas bir noktam var. Oraya es kaza dokunduğumda baya bir baski hissediyorum ve bununla birlikte bir ağri hissediyorum hatta belime vuruyor agrisi. Ama o noktaya bastirmadigim ya da degmedigim zamanlarda bir problem yok. İnternetten baktım biraz Bu haftalarda bu sekilde kas ağrısı olabilir deniyor. Onumuzdeki hafta Carsamba gunu kontrolum var hem ikili test yapilacak. O zaman doktoruma soracağım ama merak ettim acaba hic yasayan oldu mu size sormak istedim, normal bir durum mu yoksa endise mi etmeliyim bilemiyorum.