Cennetim Kızlar içimde bir sıkıntı var bilmiyorum neden rabbim hayra çıkarsın düşünmek ıstemiyorum ama çıkmıyo sıkıntı huzursurum daha önce ölü doğum yaptıım simdi 3 aylik hamileyim pihtilasma cikti iğne vuruyorum hergun dün sabah evden çıktım ıgnem yanımda değildi unuttum akşam gelince vurdum o zamandan beri huzursum allah korusun beebgiem bişey olmusmudr çok korkuyorum böyle bir hatayı nasil yaptım demeyin insanlık hali ama şimdi anladm asla unutmivam bidaha inşallah bişey olmamistir bebeğime sizce yarın doktora gitsemi dualarınızı ve yorumlarinizi bekliyorum 😢😢
NeslihanPiaAbac Cennetim bende hamileliğimin başından beri kullanıyorum unuttuğum günlerde oldu bi sorun yaşamadık ama siz zaten sadece saatini kaçırmışsınız akşama vurmuşsunuz yani bir sorun olacağını zannetmem ama içiniz rahatlayacaksa doktorunuzu arayıp sorun en doğrusunu o söyleyecektir.dilerim sağlıkla kucağınıza alırsınız
Kdrfts Cennetim canim cok huzursuz tedirgin hissediyorsan kendini git yarin icin rahatlasin ama saatini biraz gecirmekle bisey olmaz korkma pozitif dusun ❤
PamirMira Cennetim tatlımm inşallah kötü birşey yoktur bak iğne kullanıyormuşsun bence suyunu da limon sık iç o da doğal kan sulandırıcı böyle durumlarda o da Halleder işini baktın unuttun hemen bi limon ye
ElifKarata Cennetim Canım hayırlısıyla hiçbirşey yoktur abdest al biraz kuran oku en azından rahatlarsın hayırlı bir gece hem.
Ladess Ah canım benim 🙏bol dua et ,vesvese yapma kendi kendine ,bıl bol dua et içiini ferahlat birşey olmaz,korkma.sağlıkla gelsin bebişin
CerenVarol Cennetim Canım öncelıkle gecmış olsun içine dert etme saglıkla kucagına alırsın insallah allahım yardımcın olsun,bende ölü doğum gercekleştirdim.peki ne zaman sonra hamile kaldın bana bilgi verirsen çok mutlu olurum