Erenalp Merhabalar ☺️ Emzirme atleti için hangi markaları önerirsiniz ve beden seçiminde nasıl karar vermeliyiz ?
5858g Erenalp Merhaba 😊pentiden aldım ben s m l olarak gidiyordu ben l aldım m giyiyorum aslında ama m ve l arasında pek fark yoktu
Ssusam Erenalp gitti gidiyorsan aldım safemom 2li si 50tlydi Bi büyük beden almak lazm gögüsler dolunca küçük gelebilir kendi bedeniniz.. Dışarı da kullanmak içinde kaplı Bi tane aldım lcw den :)