rmysaozz Hepinize sağlıklı gebelik ve doğumlar öncelikle🤗 31 haftalık hamileyim ve hastanelerdeki doğumlara kısıtlama gelmiş. Şuan ne doktor ne de hastane bilgim yok. Gittiğim hastanede doğumlar kalktı.Lütfen tavsiyede bulunursanız sevinirim.
Elifaydogan06 rmysaozz hangi hastanede kalkmış ? Şehir hastanesinde muayeneler devam ediyor sanmıyorum kalktığını ben hala gidiyorum
rmysaozz Elifaydogan06 Ben keçiören de Mehmet Tunç’a gidiyodum ama randevu alınmıyo ve sayfalarında kadın doğum bölümü hizmete durduruldu yazıyo virüsten dolayı. Şehir hastanesine de vakalardan dolayı çekiniyorum gitmeye
Elifaydogan06 rmysaozz ben gidiyorum canım zaten hastaneler dezenfekte ediliyor elvidevn maske takıp gidiyorum doktor aksatmayın kontrolleri diyor maşalım mecbur gidicez kendimizi koruyarak
Meriwa rmysaozz bende şehir hast gidiyorum canm farklı 2 blok kapatıldı kadın doğumda sıkıntı yok muayenelere gidebiliyosunuz endişe duymayın hiç orda gebe okuluna gitmiştim yarım kaldı bu dönemden dolayı whatsap grubumuz var hemşire ve ebelerle orda da bu durumdan dolayı odalar tek kişi kalmaya ayarlanmış en az temasla yardımcı olup ertesi gün de çıkarıyorlar git sende merak etme