Merhaba güzel anneler. Bugün test sonucumda FREE beta hcg tahlilde normalden biraz yüksek çıkmış 5.7. Gebelik yaşına bakılırsa 420 de 1 sin dedi. Risk düşükmüş ama korkuyorum. Ne yapmam lazım nasıl Bi yol izlemem lazım. Bu durumlarla karşılaşan var mı?