mervealtinipek41 benide doktorum eray çalışkana yönlendirdi, ben baya araştırdım kendim de fikir alayım diye sonra eray hocaya karar kıldık 550 TL ydi biz gittiğimizde ocak ayıydı, ben çok memnun kaldım, tek sorun Cd veriyoruz dediler, ama verdikleri Cd boş çıktı 🙄onun dışında doktorun yorumu profesyonellik ve ilgisi çok hoşuma gitti sade ve net ti