Bugün muayene oldum 3300 çıktı az geldi bana ama ne yesem az daha toplar kendini çünkü bebekler doğduktan sonra illa kilo veriyor sıslıgı oluyor falan sancılarım da var bir haftaya gelir gibiyiz ne yapmam lazım hem açılma olsun hem bu zamanda kilo alsın biraz bir de çatı muayenesi acıtıyor mu nasıl oluyor