3 4 gündür ağrım vardı sağ tarafta bacağa vuran. Hiç düşmeyen ateş. Ne yesem kusuyordum. Meğer bebek böbrekleri sıkıştırmış. Böbreklerim şişmiş idrarda kan çıktı. Stend takılabilirmiş erken doğuma sebep olabilir dedi doktor daha çok küçüğüz 22 haftalık. 😢 Yaşayan var mı bu durumu?