jjale benim hamilelikten öncede troid im vardı hamile kaldığımda tsh değ tim 001 di en dipteydi yani hatta bana hamile kalamazsın bile dediler Allah nasip etti ama şöyle ki hamilelikten dolayı çoğu zaman kendi kendine bile yükseliyor benim hiç yükselmeyen tsh ım hamilelikten sonra yükseldi dahiliyeye git zaten ilaç verecektir sana düzenli kullanınca düzelir inşallah ilk 3 ay troid değerleri daha çok önemli