Yakumer29 Ben 3 aydan beri magnezyum kullanıyorum 37+4 üm arada adet sancısı gibi dışında sancı hissetmiyorum bel ağrısı felan oluyor zaten magnezyum sancı hissetmeye nst de az da olsa sancı gözükmesine engel olur mu ?