Sibelgokhan Civil mağazasında mobilyaları gören var mi , ben oda sipariş ettim de nasıl gelecek bilmiyorum.gidipte yerinde mobilyasını gören anneler yazabilir mi
Greyy90 Sibelgokhan ben civilde görüp internetten getirtmiştim kaliteli yapısı mdf zaten sunta değil.
Aybukeb Sibelgokhan ben geçenlerde beşik sipariş ettim indirime girmişti saatlik sallanan parasına göre iyi geldi fena durmuyor kurduk sallarken falan ses çıkarmıyor öyle
LittleAnneee Ben gördüm gayet güzel ve kaliteliydi sadece beşiği benim istediğim tarz değildi ama eşim mobilyada daha önce tecrübesi olduğu için kalitesini beğenmişti
Sibelgokhan LittleAnneee içim rahatladı biraz az önce bir postta ,bir anne dandik falan yazmistida ondan
Sibelgokhan Greyy90 tesekkur ederim baska bir postta bir anne dandik falan diye yazmisti ondan sordum .korktum bir anligina
Sumeyra0230- Bende beşik ve dolap baktım 1500 tl.civari ama beşik büyümuyo bilemedim alanlar tecrübe paylaşırsa iyi olur
Greyy90 Sibelgokhan Ben bundan getirttim kalitesi çok iyi çoğu baktığım takımlar sunta bu mdf mesela yani dandik değil😀 yapan ustada bu fiyata göre kalitesinin çok iyi olduğunu söylemişti
Purelove46 Bende civil bebek Kıyafetleri mi e bebek bebek Kıyafetleri mi tercih ediyorsunuz, nedenini de yazar mısınız❤️
Eylulikraninannesi Ay konuyla alakalı değil kizlar ama civilden 29unda sipariş verdim daha kargolanmadi bile yaşayan varmı bu durumu