Bugün hastaneye gittim kontrole normelde 16+5 haftalığım yani son adet tarihime göre öyle ama doktor bir hafta önde gidiyor dedi 17+5 olarak hesapladı böyle olan var mı ? Sorun olur mu acaba doktora sormaya fırsatım olmadı zaten alelacele muayene etti odadan çıkardı beni