Çok heyecanli hadi hayırlısı ben normal doğum yapamicam 38 haftalık hamileyim öncesinde hiç sancın var mıydı misal yalancı sancılar gibi benim bugüne kadar hiç sancım olmadı nst de de hiç sancı çıkmıyordu 30. Haftadan beridir nst giriyorum her hafta hiç sancı çıkmıyor catimda darmis zaten