Bu sabah hafif hafif akıntı gibi sarımsı Bi su geldi en son pijamam hafif ıslanmıştı. Akıntı mı bebeğimin suyu mu anlamadım en son koyu kıvamda sarımsı akıntı ve 2 küçük çizgi şeklinde kan pıhtısı gördüm. Dra haber vermedim bebek hareketleri normal diye haber vermeli miyim ya da hastaneye gitmeli miyim? Yarın da kontrolüm var.