Kızlar bi kaç yerde okudum ovulasyonla cinsiyet belirleme biliyormuş ovulasyondan önce ilişkiye girip hamile kalırsan kız ovulasyondan sonra hamile kalırsan erkek oluyormuş tabiki herşey Rabbimin nasibi ama bu ne kadar doğru bunu uygulayıp hamile kalan var mı? Merak ettim 😊