Kizlar merhaba. 37 haftalik olduk bugün bel ve kasik agrisindan duramiyorum kontrolum dündü 98 e çıktı nstde sancim 2 cmde acilmam var eve gönderdi.Ama kanala girmemis hala karnim hic dusmedi asagiya. Varmi bu haftada sancisi boyle siddetli olan ne yapmaliyim bilmiyorum😢 dogum sancisiyla ayirt edilebilir dimi bu sancilar?