Hanifee1273 Kızlar kendimi adetli gibi hissediyorum çoğu zaman 21.haftamdayım. Magnezyum filan kullanın diyorlar bu salgından dolayı doktora da gidemiyorum almıyorlar , sizler n’aptınız kaçıncı haftada kullanmaya başladınız ? Kullanınca geçiyor mu
Balgebe Hanifee1273 magnezyum kalça bacak ağrısı ve kramp şikayetlerinde veriliyor benim çok erken başladı bu şikayetlerim ondan en başından beri kullanıyorum pek iyi gelmiyor ama mecburen yoksa ağırlar çok fazla oluyor
Unsalinn_Annesii Hanifee1273 20+6 haftadayım bende alt bölgemde ağrı oluyo bazen hareket ettikçe çok aşırı değil ama tuaf yani tarif edemiyorum çatı ağrısı dediler ama bilemiyorum tabi ilk gebeliğim tecrübesizim magnezyum kullanılıyormuş ben kullanmadım daha gidemedim doktora o yüzden fazla değil şükür gittiğim zaman sorucam bu durumu
Greyy90 Hanifee1273 benim 29. Haftamda başlamıştı magnezyum ve calsiyum verdi doktorum suda eritilen tablet onun dışında maden suyu tüket günde bir tane dedi. Yapıyorum ama maalesef yine bacak ağrısı regl olcakmışım gibi sancılar oluyor 🤷🏻♀️
MelikeAkin Hanifee1273 doktorunuz size magnezyum kullanimi onerdimi. Cunku magnezyum surekli kullanilmamasi gereken bir vitamin doktorlar 32 de kestryor cogunlugu hatta cunku alttan acilma yapiyor erken gebelik riski yaratiyor. Eger size doktorunuz magnezyum onermediyse ve cok bacak kramplariniz yoksa zaten kullanmayin kendi basiniza
Deniz3115 Kızlar size bir sorum olacak. Doktora gitmeden sebebi kimse bilemez tabi ama mesaj attım kaç saat oldu cevap vermedi. Başına gelen var mı diye sormak istemedim 26+4 haftalığız bebeğimle 4-5 gündür özellikle sol tarafıma çok toplanıyor bi süre öyle kalıyor geçiyor gibi oluyor tekrar toplanıyor bugun de aynısı oldu ve uzanırken birden bişey aktığını hissetim baktım iç çamaşırıma ıslanmıştı çok aşırı değildi avuç içimden küçüktü idrar mı kaçırdım acaba dedim ama kokusu idrar gibi değil ki aslında hiç bir kokusu yoktu akıntı da vardı çamaşırımda o gelen sıvıyla beraber mi geldi yoksa önce mi geldi orasını bilmiyorum ama sıvının gelmesi tedirgin etti bidaha da gelmedi şükür
Bellybuton Deniz3115 aynisi banada oluyo akinti dahada artar dedi doktor sürekli gelmiyosa sorun olmaz takip et tabiki
Balgebe Deniz3115 aynı toplanma benim bebeğimde de oluyor daha dün doktora gittim sorduğumda normal olduğunu söyledi bebek büyüdüğü için haraketleri kısıtlanıyor dedi
MelikeAkin Gazel0606 doktorum soyledi tabiki magnezyum tableti kullaniyordum 32.haftada kesicez erken gebelik olabiliyor hamilelikte dedi. Normal gundelik zamanda ictiginde bisey olmayabiliyor ama hamilelikte oluyormus.
MelikeAkin Gazel0606 ve ben hamile kaldigim ilk gunden beri kullaniyordum gunde 2 kere cok siddetliydi bacak kasilmalarim ve el kasilmalarim gece aglayarak uyandigim oluyordu allah korusun felcli gibi oldugum zamanlar oluyordu yerimden kalkamyodum kalakaliyordum
busra2512 Hanifee1273 canım doktorum bana 16 ıncı hafta da vermişti magnezyum şu an 19 hafta 4 günlük olduk bir kaç gün önce bitmişti doktoru aradım ilaç bitti nasıl yapabilirim diye eczane den direk alman lazım zaten sigorta karşılamıyor ücretli ilaç dedi eşimde bugün eczane den aldı
Unsalinn_Annesii Hav12316 çatı ağrısı galiba bu ilk gebeliğim tecrübesizim tarif edemiyorum tuaf bi ağrı oluyor hareket ettikçe
Hav12316 Unsalinn_Annesii aynen canım benim de ilk insan korkuyor zaten yeni hissetmeye başladım hareketlerini bazen hiç oynamıyor nasıl korkuyorum
Betim Ben de 21artı 5 im elimde kolumda karıncalanma ve uyuşma oluyor dedim magnezyuma başlıcaz o zaman dedi.. karnıma da kramp giriyordu ara ara bacak kasılmam olmadı hiç
Sese2 Hanifee1273 canım doktora gidemiyorsan günde 1 maden suyu ve muz tüket. Benimde çok oluyordu. Magnezyum vermişti devletin karşıladığı ilaç fayda etmedi özel bi ilaç yazdı oseocare diye aşırı memnun kaldım ağrıyı krampı bel ağrısı anında kesiyor 37. Haftam suan kullanamıyorum
Deniz3115 Balgebe Allah’a şükür hareketlerinde sorun yok maşallah toplanmışken bile hareket ediyor ama bu kadar çok toplanması ve su gibi akıntı gelmesi korkuttu Allah’a emanetler hepsi
Gazel0606 MelikeAkin bnm bileğim kasılmaları krampları engelliyor gebeliğin ileri haftası yenilmiyor Doğumu zorlastırr diye bilgilerimiz tutmuyor