Odymerve Merhaba, 8+6 hamileyim. Sizce alışverişe ne zaman başlanmalı? Ne kadar zamanda yetişir? İlk bebeğim olduğu için bilemiyorum tabi risk her zaman vardır en sağlıklı gebelikte bile ben öyle düşünüyorum yani. En uygun zaman ne zamandır?
_aysenur Odymerve Merhaba canım hayırlı olsun bence çok aceleye gerek yok çok hafife almaya da lüzum yok gebeliğin biraz daha ilerlesin derim en azından 4 aya kadar bekleyebilirsin hem inşallah ortalıkta düzelir keyifle alışverişini yaparsın. ben 17. Hafta da cinsiyet öğrendim ondan sonra aldım her şeyi yavaş yavaş şuan 30 haftalık oldu bi ateş ölçerimiz kaldı
Gamzegrgl 30.haftada başladım 32.haftada yıkadım ütüledim 35.haftada hastane çantamı hazırladım şu an 35+5 haftalığız. Alışveriş kolay aslında ama şu günlerde zor birkaç eksiğim var dışarı çıkamıyorum internetten de sipariş vermek istemiyorum bekliyorum bakalım belki düzelir şu günler diye.😔