Ozdenkekec Kesinlikle Oskar Bey!! İlk Ebru hanıma muayene olmuştum canım bitanem bebeğim dmeekten başka bir şey yapmıyor.Bebeğimin kız olacağını söylemişti ama erkek. Üstelik bak el sallıyor annesi vs diye çok minnoşlaşıyır. Ciddiyet göremiyorum. Oskar Bey e göre geçmişi daha deneyimli tecrübeli perinatolog ama ben Oskar Bey den verim alıyorum. Ebru ya herkes eşiyle giriyor, maskeli maskesiz umrunda değil. Oskar işini ciddiye alıyor. Son 2 muayenedir eşimi almıyor, maskesiz hasta kabul etmiyor, sıram geldiğinde araya birileri karıştırmıyor, muayene esnasında ayrıntısıyla herşeyi anlatıyor. Hatta herşey iyi gibisinden pohpohlamıyor. Suyun iyi görünüyo ama bana yetmez şu kadar su içeceksin bu kadar süt şu kadar yumurta kaşar. Herşey iyi diyip yollamıyor. Ne zaman başım sıkışsa arayabiliyorum, mesaj atabiliyorum.
Dün ben nst deyken eşim diyor ki, ebru hanıma 20 li yaşlarda evli çift içeri girdi 3 dk sürmedi muayeneleri diyor. Kız fotoğrafçı ayarlamış doğumda içeri sokabilir miyiz diye soruyormuş, o da bakarız bir hal çaresine ayarlarız diyormuş. İnanamadım 😳 Oskar olsa azarlar beni, sen şaka mı yapıyosun çocuğundan daha mı kıymetli ne fotoğrafçısı bu dönemde diye.