2 santim açıklıkla sabah 6da gastaneye giris yaptim (Meryem anaotu sayesinde oldugunu dusunuyorum)
10 bucukta dogum yaptim. Acilmalarim cok kolaydi sancilarimda taki ıkınma asamasina gelene kadar o kisimdada rabbim guc veriyor inanıyorum 🙏🏻🙏🏻 Bir gun daha detaylı hikayemi paylasirim inşallah 🙏🏻🥰