Kızlar merhaba pazartesi günü gebe olduğumu öğrendim beta düşük çıkmıştı Pazartesi tekrar gidicem değerin yükselip yükselmediğine bakılıcak doktor yeni bir gebelik de olabilir dış gebelik de olabilir dedi bugün tuvalette peçetede çok hafif lekelenme gördüm adet olucakmışım gibi bi lekelenme sizce normal mi ilk haftalarda 😭 Kasıklarımda arada bir batma da oluyor