Ayrıntılı için nasıl olur bilemiyorum ama ben aradığımda bana verdikleri bilgi kanama veya acil bi durum yoksa eğer bakmıyorlar dedi her gün bir doktor poliklinik açıyormuş ve 35 hafta üstü gebelere bakıyorlarmış nst ye bağlıyorlarmış ben 24 martta 32. Haftamda çalışamaz raporu almaya gittiğimde kilosunu bile öğrenememiştim hemen suyuna ve nst kağıdına bakıp raporumu verdi gitti doktor