Ben de 8 ay bununla mucadele ettim ve sonunda hera klinige gittim 3 seansta bitmisti suan uzerinden 8 ay gecti 6 aylik hamileyim😊 bunu okuyan ve bu hastalikla mucadele eden herkese soylemek istedigim lutfen ihmal etmeyin bunun tedavisi var ve her sey psikolojik ve imkansiz degil umudunuzu kaybetmeyin🥰 Ben kimseye soyleyemedim 8 ay cabaladim keske birileri beni daha once yureklendirseydi diyorum.