Sun-shine Arkadaşlar sakarya kadın doğum hizmet vermeye devam ediyor mu? yoksa virüsten dolayı kapatıldı mı? Bilgisi olan varsa yazabilir mi? Bir de benim ayrıntılıya randevum vardı. Virüsten dolayı iptaller oluyor mu yoksa sorunsuz gittiniz mi?