Merhabalar hanımlar. Adetime henüz 15 gün var bugün sabahtan 2 kere falan su gibi akıntım oldu lavaboda afedersin taharet sırasında peçeteye çok hafif leke geldi az önce de açık pembe kan geldi hafiften adet sancısı gibi sancım olmuştu sabah belim ağrımıştı ama daha günüme var diye önemsememiştim. Ped taktım ama temiz henüz kirlenmedi. Çok korkuyorum açıkçası bu neyin nesidir diye daha adetim biteli de 1 hafta 10 gün oldu. Virüs sıkıntısından dolayı hastaneyede gitmeye korkuyorum ama yine de gidicem öncesinde sizlere sorayım dedim. Gurbetteyim ve konuşup danışabileceği kimse yok :( çocuk düşünüyoruz bu arada bundan dolayı da korunmuyoruz. Başına gelen varsa yardımcı olursa sevinirim..