SametHandeAtakan Merhaba arkadaşlar 39 haftalık gebeyim ve bebek Doğum kanalına girmemiş daha doktor 36 da harekete geçmiş olması lazımdı dedi. 38+3 de gittiğimde kilosu 3700 dü böyle birşey yaşayan var mı? Bebek aşağı iner mi sizce
Hamiyet SametHandeAtakan bende 39+2 hala kanala inmedi ve hiçbir belirti yok maalesef beklemek çok zor
SametHandeAtakan Hamiyet sanırım sezeryana yöneltecek doktor kilo arttıkça zaman azaldıkça inmesi daha zor oluyormuş sizin kilo ne kadar
Hamiyet SametHandeAtakan biz daha bekliyoruz normal doğum için çok uygun kilosu 3100 lerde dedi doktorum en son kontrolde . Kanala yerleşme sancısı falan olurmuş ama bende hiçbir ağrı sızı yok. Eğer günü geçerse biraz suni sancıyı deneyecek doktorum sezaryenden önce .
SametHandeAtakan Hayır kanala inince Doğuma hazır oluyor normal Doğum için yolunu bulmuş oluyormuş. Kanala inince karnın üst tarafı rahatlıyor alt göbeğe doğru yerleştiği için mesaneye doğru baskı yapar ama benim kanala inmediği için kaburgalarıma batıyor sanki hep
SametHandeAtakan Hamiyet sizin kilonuz çok iyi normal Doğum için ya nasip neyse hayırlısı o olsun sağlıkla kavuşalım biran önce
efsunkar Ben doktoruma sordum doğum kanalına indi mi diye düzenli doğum sancınla inecek şuanlık her şey normal dedi. Doğum kanalına inen bebek sancı yapmaz mı?