kelebek12345 Kızlar meraba tüp bebek ile hamile kalıp corasprini ne zaman bırakdnz? Benm kan oıhtılasma sorunm yok vedüsügünde yok. 21. Haftadaym hala kullanıyorm doktorm haftaya kontrlde bakıp bıraktırablirim sana corasprni dedi.
BusraGS kelebek12345 bende tüp bebekle hamileyim 21+6 olduk onu doktorun daha iyi bilir kişiden kişiye değişen bir durum çünkü bana 12 de biraktirmisti sen yine doktorunu dinle bence
civcivimmm kelebek12345 bende tüp bebekle hamileyim canım 5.haftasında kanamam olmuştu kendi doktorum değilde acile gittiğimde acil doktorumm kes demişti kendi doktorum bence alakası yok demişti ama kesmek daha mantıklo gelmişti bende kestim bidaha içmedim şükür ki bi sorun olmadı
meliccccc kelebek12345 bende tup bebekle hamileyim canm coraspirini 5.haftada kanamam olunca mecbur birakmistik..
Yaman kelebek12345 transfer gunu biraktim enox kan sulandırıcı kullandım onuda 4- 5. Haftada biraktirdi doktorum
kelebek12345 civcivimmm bnmde kanamam var sürekli ve devam ediyor. Corasprini icdikden 2-3 saat snra baslıyor 4-5 saat devam ediyor snrakesiliyor. Onnla alakalı die düsünyorm
meliccccc kelebek12345 canm coraspirin kan civiltici bi hap biliyosun kanama varken kullanilmasi tavsiye edilmiyo
Kedili_Anne Ben 29. Haftadayım hala kullanıyorum. Ayrıca iğne de kullanıyorum. Pıhtılaşma sorunum yok. Önlem amaçlı devam ediliyor.
FundaE Benim de lekelenmem olunca. Doktor biraktirdi. Kullanali 2 gun olmustu lekelenmeye basladim. Bi daha da kullanmadim. Yarın 9. Haftaya girecegim.
kelebek12345 civcivimmm haftaya detaylı ultrasnm var ozaman bakacagını söyledi. Malum gidemiyorz doktora ortalk fena
Twinksmom kelebek12345 Ben 8 e kadar kullandım kanama yaptı bu sebeple 20. Haftadayız hala başlamadım
kelebek12345 meliccccc ama bana doktorm hc bırak demedi en basndan beri hep kanamam vardı benmde 5 ve 7 haftalarda smdi 20 hafta oldm yüne kanamam oldu.
civcivimmm kelebek12345 evet benimde normalde haftayaydı şuan 19+5teyimm ama mayısa kadar bakmıyolarmış bende mecbur 23 haftalıkken falan gidicem
civcivimmm kelebek12345 ilaçla nornal düzeyde kalmıyo mu benimde varda öyle sık sık ölçtürmedim ben 1 yada 2 kere baktılar oda gebelik başında okadarr ilacımı bigün 1 bigün 1. 5 iç dediler öyle yapıyom bende
kelebek12345 civcivimmm benmki cok degisiyordu hamilelikden önce cok iniyordu yada cok fırlıyprdu. Bende korkuyorm ayda bir bskdıryprm o yzden. Aslnda benmde hamile kaldkdan snra düzene girdi. Benm icim rahat etmyor isde