BsrArif bende de oldu canım sancıyla acile zor yetiştim.sağ böbrekte 28.haftamda olmuştum öyle.15 gün çok çektim sancıdan.sonra dikkat ettim doktor3.5 litre su içmemi söyledi.nirde ayaklarımı üşütmemeye çok dikkat ediyorum.suyun yararını çok gördüm.şuan 33 haftamdayım halen suya dvam.eğer çok ilerlemişse katater diye bişey takıyolar ama çok ilerlemiş olana.benim orta düzeydeydi.