35+5im bende iki gündür bel ve kasıktan giriyor regl ağrısı gibi. Arada şiddetleniyor. Düzenli değiller. Bugün ayakta fazla kaldığımda çok şiddetlendi. Uzandığımda azaldı baya. Umarım daha zaman vardır. Doktoru aramaya korkuyorum, hastaneye gitmek istemiyorum.