yelizgedik Merhabalar, Şehir dışı yasağından dolayı İstanbul’da kaldık. İlgili hastanede doğum yapan var mı acaba ? Hangi doktoru önerirsiniz ? Son olarak doğum fiyatları ne durumda ? Süreçten dolayı çok stresliyim cevaplarınızı bekliyorum kızlar 😢
Bsrbsrr Canım ben oraya gidiyorum Fatma Bozkurt’a daha önce atilla okuru çok önermişlerdi ben sevemedim ama Fatma hanımdan gerçekten memnunum. Normal doğum 2250 zorunlu sezeryan 3000