Simgeakkurt Doktora gittim kızlar bugün hafif agrım oluyor bazen diye 26 haftalık hamileyim doktor bebek baş aşağı duruyor dedi o yüzden agrın oluyordur dedi düzelir dedi ama korkuyorum hafif agrım oluyor bazen bebek doğum pozisyonunu erken almamış mi sizce ??
busrasahinn Simgeakkurt benim ilk oğlum 24 de dönmüştü canım 38+6 da doğdu normal doğumla ağır kaldırma mümkün olduğunca dinlen kalbini ferah tut bisey olmaz Allahın izniyle
Zeyk Simgeakkurt benim 24.haftadan beri baş geliş duruyordu. 39+karda hemde zorunlu sezaryen doğurdum. Korkma bebek kanaka girmemiş sadece pozisyon değiştirmiş doğuma kadar çok döner
Eslem13esila Simgeakkurt hayr benim çocuklarım hepsi 12 haftadan dogana kadar hep aynı pozisyondalar ve evet baya ağrı oluyor ama normal zamanında doguyorlar
Mekamu Simgeakkurt erken değil. Tekrar ters de dönebilir bu haftalarda. Şuan daha küçük ve hareketli.
Kayarozlem8023 O daha çok döner canım benim bebiş 31 de tersti 32 de baş geliş oldu 32 den sonra toplamda 4 kere daha döndü hiç endişelenmeyin erkenden de alabilir geçte dönebilir
Evita Simgeakkurt benim 27 de başaşağıydı en don normal dedi. Onlar dönüp duruyorlarmış hep aynı pozisyonda değillermiş zaten. Bi de kafa ağırlaştıkça yerçekiminin etkisiyle kendisi öyle dönüyomuş zaten rahat etmek için. Başka bişeyi kastettiyse bilemem ama başaşağı olması sorun değil.