Hanımlar merhaba 25+5 olduk kıpır kıpır olan tekmelerınden yatmak ıstesemde yatırmayan bebeğim dun cok az hareket ettı tekme atmadı kıpırtı oldu sadece bugun ıse bır kere toplandı bır kerede kıpırtı oldu ebeyı aradım cıkolata ye takıp et yoksa gel bakayım hastaneye gonderırız dedı virüs var malum heryerdede
çikololata yedıkten sonra bı kere titreme gibi yaptı sol kasığımda oglum cok hafif hareket edıyo cok korkuyorum ne yapmalıyım bılmıyorum