Merveclkts Kuzular doktor pek bir bilgi vermedi düşükten sonra ilişki için ne kadar beklenmeli yada çocuk için ne kadar korunmalı diye. Bilgili olanlar paylaşabilirmisiniz acaba🌸🌸
Beklenenmucizem Merveclkts madem hala parca geliyor bence en az 2 hafta bekleyin. Çünkü enfeksiyon kapma ihtimaliniz yüksek
Mororkide Merveclkts bende kendılıgınden olmustu düşük kanaman bıttıkten sonra nasıl istersen demıstı doktorum korunma ıstıyosan demıstı
Merveclkts Sevdakumsal kendiliğinden düştü. Yani doktorum kürtaja alalım dedi ama ben beklemek istedim düşmesini. 4ündr düştü hala ara ara ufak parçalar hala geliyor
busegonel Ben gecen sene subat ayinda kurtaj oldum kalbi durmustu doktorum 2 ay korunma verdi. Ama 1 yil sonra hamile kaldim. Kimisi cok cabuk tekrar hamile kalabiliyor
Merveclkts busegonel ama kürtajdan sonra rahim içinin toparlanması daha uzun sürüyormuş galiba öyle biliyorum
Sevdakumsal Merveclkts benimde öyle oldu kendiliğinden düştü kanama bittikten sonra sorun olmaz dedi doktorum korunmadım daha kolay hamile kalırsınız hemen ertesi ay hamile kaldım ben
Buse0911 Merveclkts canm ben dusuk yapyim kendiliginden dustu kananmam bitince konstrole gttim tamamen bitmis mi temizlenmis mi diye bakti doktr temizlenmis dedi. Korunmaniza gerek yok dedi. Ben 1 ayda olsa korunmak istedm ama esim dinlemedi ve adet gormeden hamile kaldim. Bebek istyorsan ve temizlenmisse dusukten sonra korunma hemn tutyor
Merveclkts Beklenenmucizem ama asıl parçayı attım galiba çünkü ağrım sızım falan kalmadı sadece az az kahverengimsi bir kan geliyor
Merveclkts Mororkide geçmiş olsun canım sanada 😒 Mororkide peki canım düşükten sonra hamilelik oldu mu olduysa sağlıklıdır inşallah
Beklenenmucizem Merveclkts cnm genede . Ben düşük yaptgimda doktorum 2 hafta ilişki yasakladı dedi enfeksiyon kapma ihtimali yukse k oluyor
Mororkide Merveclkts biz korunduk bır ay falan cunku psıkolojık cok etkılendım 42kıloya düşmüstum uzuntuden agustosta düşük yaptım ekımde hamıle kaldım tekrardan diyim
Merveclkts Mororkide canım bende çok üzüldüm ama buradaki yazıları okuyunca yani kötünün de kötüsü var. Sadece aynı şekilde düşük yaparım diye korkuyorum tekrar gebelik olursa
Gunsss Doktor bana 15 gün ilişki yok, 3 ayda bebek yok rahim toplasın kendini ve beta hcg sıfırlanması lazom demişti.
Mucizemmm07 Merveclkts peki bebeği görmüş müydün yoksa sadece keseyi mi? Bende 4 ay önce 6 haftalık düşük yaptım
Gunsss Merveclkts evet 🙏 3 ay korunduk korunmayı bıraktıktan sonra 2. Ay hamile kaldım çok şükür 🙏 14 haftalık oldık 🤰
Merveclkts Mucizemmm07 keseyi görmüştük iki hafta sonra gel kalbini dinleyelim demişti doktor ama bir hafta geçmeden benim sancıyla birlikte kanamam oldu. Öyle tekrar gittim doktora doktor bebeğin gelişmesi geçen haftaya göre küçük dedi. Kürtaj dedi hemen yada iki gün içersinde evde düşük yaparsın dedi