canana kızlar merhaba. idrar yolu enfeksiyonum var ve 3 aydır geçmiyor. tek kullanımlık tozlardan kullandım, 2 çeşit antibiyotik kullandım yok bana mısın demiyor. antibiyotik de çok feci ishal yapıyor. bildiğiniz bi yöntem var mı
hilal_yener canana enfeksiyonluyken eşinle birlikte olduysan ne içersen iç tekrar eşinle birlikte oldugunda tekrar idrar yolu enfeksiyonu oluyosun bunu ben yaşadığım için söylüyorum
Hazalperi canana yaban Mersin’i al ye canım enfeksiyona bire birmiş bende vardı enfeksiyon çok yüksekti yaban Mersin’i ve toz ilaç kullandım geçti
Hatcefatma 3 litre su iç doktor bana 2 buçuk litre kola şişesini gün de bitireceksn dedi yaptımda şimdi iyiyim
Makbus Bende oldum tekrar sürekli tekrarlıyor. Yeşil akıntı da var bu kez. İlişki hiç olamıyor düşük tehlikem var. Doktora soracağım