Selam kızlar. Deliler gibi kimyasal kokusu aşeriyorum desem? 33+5 haftalık hamileyim. Şimdiye kadar hiç bir yiyeceğe aşermedim ama deliler gibi uhu, boya, oje, gaz, benzin vb. kokuları aşeriyorum. Evde sürekli oje koklayarak geziyorum filan. Kafa yapmak üzere 😅 Var mı böyle durumda olan? Bir de zararı olur mu acaba? Kendimi tutmaya çalışıyorum ama çıkmıyor aklımdan napim.