Tam anlamıyla aynı gunumuz,su anda bildiğin iki saat telefonla oyalandım hareket sıfır🤦♀️Halbukı bu olsylardan once hem yuruyordum hem de dıkkatlı kılo alıyordum,eşim de ewde oldugu ıcın sureklı bişeyler yıyor ben de istemsız az da olsa tuketiyorum cips,cikolata😭Bi hamıle hocası wardı you tube da onu netten takıp ettım hareketlerı yapıyoruz sandalyeye oturup,arada asagı ınıp yürüyordum etrafınızda cok ev yok,bugun ogrendım sıtede karnatınalı biri warmış😭artık hıc cıkamam heralde korkudan.saglık oldun ama bu hareketsızlık de dogumu olumsuz etkileyebilir.odalarda gezıyorum başkona cıkıp yerimde yuruyus yapıp adım sayıyorum😂😂😂