Reyhannn_ yani genelde %100 pamuk olduğu icin boya vermez ama çekme olabilir 60 derecede sanki. burada da herkes 30 derecede yıkadığını yazmıştı, umarım bişey olmaz.
bide ilk yıkama ya 2.5 saat fazla gibi olmus 30 dk 1 saat daha ideal gibi tekstil kiri gitsn diye yıkıyoruz aslında ☺️